سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۱۶

وثوق نیا:

تاکسیرانان با نیروی انتظامی و پلیس راهور در ایام نوروز همکاری نزدیک داشتند

محمدرضا وثوق نیا سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از همکاری نزدیک تاکسیرانان با پلیس راهور و نیروی انتظامی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا افزود: به منظور حفظ امنیت شهروندان در روز طبیعت، تعداد 11 دستگاه تاکسی در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت و تاکسیرانان از ساعت 7 صبح تا پایان مراسم روز طبیعت در قالب اجرای طرح «گشت نامحسوس» با نیروی انتظامی همکاری نزدیک داشتند.

وی ادامه داد: دو تن از تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی قزوین نیز طی روزهای دوم تا 12 فروردین از ساعت 9 صبح تا 9 شب، با حضور در اتوبان قزوین - رشت در طرح «همیار جهادی پلیس قزوین» همکاری مستمر با پلیس راهور داشتند که نظارت بر کنترل سرعت، نظارت بر بستن کمربند ایمنی، راهنمایی مسافرین و رانندگان عبوری، حفظ امنیت و روان سازی ترافیک از اهداف اجرای این طرح بود.

وثوق نیا در خاتمه خاطرنشان کرد: تاکسیرانان با توجه به ارتباط تنگاتنگ و چهره به چهره با شهروندان و ایفای نقش ارزنده در مناسبت های اجتماعی و از جمله همکاری با پلیس راهور و نیروی انتظامی، جزو سرمایه های ارزشمند شهر محسوب می شوند.

تصاویر مرتبط