چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۰

عرشیان:

دومین جلسه هم اندیشی مدیران عامل سازمان های حمل و نقل همگانی شهرهای تابعه استان درباره بیمه درمان تکمیلی رانندگان ناوگان بار و مسافر درون شهری برگزار شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری دومین جلسه هم اندیشی مدیران عامل سازمان های حمل و نقل همگانی شهرهای تابعه استان با موضوع برقراری بیمه درمان تکمیلی برای رانندگان ناوگان بار و مسافر درون شهری به میزبانی سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: در جلسه ای که با حضور مدیران عامل سازمان های حمل و نقل همگانی شهرهای تابعۀ استان به میزبانی سازمان تاکسیرانی قزوین برگزار شد، راهکارهای مناسب جهت برقراری بیمه تکمیلی برای رانندگان خدوم و زحمتکش ناوگان بار و مسافر درون شهری که حاصل مطالعات، بررسی ها و برنامه ریزی های شش ماهه در سازمان تاکسیرانی است به حضار ارائه شد.

وی ادامه داد: در این جلسه، نقاط قوت و ضعف این طرح مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهایی نیز توسط مدیران عامل شهرهای تابعۀ استان ارائه شد و در پایان مقرر شد طی هفته آینده پس از انعقاد جلسه ای با بانک عامل و بیمه، زمان ثبت نام و جزئیات طرح توسط حوزه های حمل و نقل به رانندگان محترم اعلام شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: شایان ذکر است هزینه های بیمه تکمیلی مربوط به خانوار تا سقف 60 میلیون ریال توسط بانک مهر به صورت قرض الحسنه تأمین خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم گامی هر چند کوچک در راستای رفاه رانندگان عزیز ناوگان بار و مسافر درون شهری برداریم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط