شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۶

عرشیان:

جلسات کارشناسی و همفکری افزایش نرخ کرایه ناوگان تاکسیرانی برای سال 1401 برگزار شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری جلسات کارشناسی و همفکری افزایش نرخ کرایه ناوگان تاکسیرانی برای سال 1401 با حضور نمایندگان تاکسی های خطی شهری، خطی روستایی، گردشی و آژانسی در یک هفته کاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که در اواخر هر سال، جلسات کارشناسی و همفکری تعیین نرخ کرایه جدید ناوگان تاکسیرانی برگزاری می شود، جلسات مزبور به طور جداگانه با حضور نمایندگان خطوط شهری و روستایی، نمایندگان تاکسی های گردشی و نمایندگان تاکسی های آژانسی به طور جداگانه در یک هفته کاری در سازمان تاکسیرانی برگزار شد و کف قیمت پیشنهادی رانندگان تاکسی برای نرخ کرایه سال بعد دریافت شد.

وی ادامه داد: در این جلسات، افزایش نرخ کرایه سال آینده بر اساس شاخصه هایی چون: نرخ تورم رسمی کشور، نرخ ارزاق معیشتی، نرخ قطعات یدکی و دستمزد تعمیر و نگهداری خودرو، مشکل پول خرد، استعلام از شهرهای مشابه و هم تراز و نظرخواهی از رانندگان تاکسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و جمع بندی نهایی حاصل شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: جمع بندی حاصل شده پس از تایید نهایی و دریافت مصوبه هیئت مدیره به شورای اسلامی شهر و متعاقباً به فرمانداری ارسال و پس از تأیید شورای تأمین اجرایی خواهد شد.

عرشیان در خاتمه یادآور شد: ناوگان سازمان تاکسیرانی دارای 3538 دستگاه تاکسی و حدود چهار هزار و صد راننده است و بر همین اساس، در حدود 25 هزار نفر از طریق این شغل ارتزاق و امرار معاش می نمایند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط