پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۲۵

عرشیان:

قرعه کشی مسابقات فوتسال ویژه رانندگان تاکسی و وانت بار به مناسبت هفته حمل و نقل برگزار شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقات جام فوتسال ویژه رانندگان تاکسی و وانت بار به مناسبت گرامیداشت روز ملی حمل و نقل با حضور اللهیاری رئیس کمیسیون فرهنگی و فرمانی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به اهمیت ورزش در نشاط، شادابی و سلامتی تاکسیرانان، همچون سال های گذشته، به مناسبت روز ملی حمل و نقل مسابقات جام فوتسال ویژه رانندگان تاکسی و وانت بار سازمان تاکسیرانی برگزار می شود که مراسم قرعه کشی این دوره از مسابقات با حضور اللهیاری رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و فرمانی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی در سازمان تاکسیرانی برگزار شد.

وی ادامه داد: در ابتدای این جلسه، گزارشی جامع در خصوص ناوگان حمل بار و مسافر درون شهری (تاکسیرانان و وانت داران) و اقدامات انجام شده در حوزه ورزشی برای رانندگان به سمع حضار رسید.

عرشیان تصریح کرد: با توجه ضرورت ایجاد امکانات رفاهی و ورزشی برای تاکسیرانان شریف و زحمتکش، ارائه خدمات ورزشی بیشتر به تاکسیرانان و وانت داران مورد تاکید رؤسای محترم کمیسیون فرهنگی و خدمات شهری شورا قرار گرفت و در خصوص افزایش بودجه ورزشی سازمان تاکسیرانی قول مساعد داده شد.

عرشیان اظهار کرد: سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا متاسفانه موفق به انجام این مسابقات نشدیم و خوشحالیم که در سال جاری این مسابقات را برگزار می کنیم.

وی یادآور شد: در این دوره از مسابقات جام فوتسال رانندگان تاکسی و وانت بار 10 تیم شرکت دارند که با یکدیگر به رقابت می پردازند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط