چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۲۴

عرشیان:

به مناسبت هفته حمل و نقل، طرح معاینه فنی رایگان ویژه ناوگان حمل بار و مسافر درون شهری اجرا می شود

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اجرای طرح معاینه فنی رایگان ویژه ناوگان حمل بار و مسافر درون شهری (تاکسیرانان و وانت داران) در مرکز معاینه فنی شهید رجایی به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: به منظور فرا رسیدن هفته حمل و نقل و تکریم رانندگان خدوم و زحمتکش حوزه حمل بار و مسافر درون شهری (تاکسیرانان و وانت داران)، طرح معاینه فنی رایگان در آغاز و پایان هفته حمل و نقل در مرکز معاینه فنی شهید رجایی به اجرا درمی‌آید.

وی ادامه داد: در این طرح، روز جمعه 26 آذر به تاکسیرانان و روز جمعه 3 دی به وانت داران اختصاص یافته است و اجرای طرح برای نوبت اول رایگان و درصورت مردود شدن در تست معاینه فنی خودرو، مراجعات بعدی با نرخ مصوب خواهد بود که راننده می بایست در روزهای آتی مراجعه نماید.

مدیرعامل در خصوص شرایط این طرح توضیح داد: داشتن پروانه فعالیت دارای اعتبار از سازمان تاکسیرانی در هنگام ثبت نام الزامی است و ثبت نام و گرفتن کد رهگیری نیز فقط از طریق مراجعه به سامانه مرکز معاینه فنی شهید رجایی به نشانی:  https://rajaeionlineres.qazvin.ir/ انجام خواهد شد که با توجه به محدودیت ظرفیت پذیرش مرکز معاینه فنی، اولویت با رانندگانی است که در سایت ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: خودرو های دوگانه سوز شرکتی که تست مخزن را انجام داده اند قبل از مراجعه به مرکز معاینه فنی باید برگه تست هیدرو استاتیک (تست مخزن) را همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: مرکز معاینه فنی شهید رجایی در کمربندی جمهوری جنب پارک ملا خلیلا قرار دارد و تاکسیرانان در هنگام مراجعه باید کد رهگیری، اصل کارت خودرو وکارت مجوز دارای اعتبار خود را حتما همراه داشته باشند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط