سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۳/۱۲

سخنگوي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين مطرح کرد

برگزاري 9دوره آموزشي ويژه تاکسيرانان در سال گذشته

سخنگوي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: در سال گذشته 9 دوره آموزشي ويژه تاکسيرانان از سوي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين برگزار شد که درهر يک از اين دوره‌ها 150 تا200نفر از تاکسيرانان حضور داشتند.

 به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين، اسماعيل زندپور در نشست خبري که در سالن جلسات اين سازمان برگزار شد در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: طرح موضوعات فرهنگي و تأکيد رهبرمعظم انقلاب نسبت به مقوله فرهنگ موجب شد سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين اقدامات فرهنگي خود را افزايش دهد.

وي افزود: در اين راستا دوره‌هاي آموزشي مختلفي براي تاکسيرانان تحت نظارت سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين برگزار شد.

سخنگوي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين اضافه کرد: در سال گذشته 9 دوره و کارگاه آموزشي ويژه تاکسيرانان برگزار شد که در اين دوره‌ها به موضوعات مختلف فرهنگي و برخي از موضوعات موردنياز تاکسيرانان پرداخته شد.

زندپور ادامه داد: در هر يک از دوره‌هاي آموزشي بين 150 تا 200نفر از تاکسيرانان حضور پيدا مي‌کردند و علاوه‌ بر استفاده از تجارب همکاران سازمان در اين سازمان سعي شد از ظرفيت اساتيد رشته‌هاي مختلف به منظور تبيين مسائل به صورت تخصصي براي تاکسيرانان استفاده شود.

وي عنوان کرد: در برگزاري کلاس‌هاي آموزشي ويژه تاکسيرانان سعي کرديم از ظرفيت دستگاه‌ها و نهادهاي اجرايي استان از قبيل علوم پزشکي، اداره کل محيط‌زيست، اداره کل بهزيستي و نيروي انتظامي استان به نحو مطلوب استفاده کنيم.

سخنگوي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين تصريح کرد: تمام اين اقدامات با همکاري واحد اداري-مالي سازمان تاکسيراني به نتيجه مطلوب منجر شد زيرا يکي از مهمترين موضوعات در اجراي هر طرحي تأمين اعتبار موردنياز آن طرح است.

زندپور يادآور شد: در دروه‌هاي آموزشي سعي کرديم با تأکيد بر مسائل فرهنگي و آموزش نحوه برخورد صحيح تاکسيرانان با اقشار مختلف مردم، سطح اطلاعات عمومي تاکسيرانان را به ميزان قابل توجهي ارتقا دهيم زيرا تاکسيرانان با عموم شهروندان در ارتباط بوده و نياز است در برخورد با اقشار مختلف مردم جامعه برخورد متناسب با آن قشر را به خوبي آموزش ببينند.

 

تصاویر مرتبط