سه‌شنبه ۱۳۹۳/۱۰/۳۰

کاشي پزها، فرمانده پايگاه بسيج سازمان تاکسيراني خبرداد:

برگزاري نشست بصيرتي تاکسيرانان قزوين با فرمانده سپاه ناحيه امام‌حسن‌مجتبي(ع) قزوين

نشست بصيرتي کارکنان و تاکسيرانان سازمان با فرمانده سپاه ناحيه امام حسن مجتبي(ع) قزوين برگزار شد.

فرمانده پايگاه بسيج انصارالمهدي(عج) سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: نشست بصيرتي کارکنان و تاکسيرانان سازمان با فرمانده سپاه ناحيه امام حسن مجتبي(ع) قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين، مصطفي کاشي پزها افزود: به منظور روشنگري در خصوص مسائل داخلي و خارجي کشور فرمانده سپاه ناحيه امام حسن مجتبي(ع) قزوين با پرسنل و تاکسيرانان سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين ديدار و گفتگو کرد.

وي اضافه کرد: در اين نشست بصيرتي مطالبي پيرامون جايگاه تاکسيرانان در جامعه و نقشي که در بين ديگر اقشار جامعه ايفا مي کنند، بيان شد.

فرمانده پايگاه بسيج انصارالمهدي(عج) سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين عنوان کرد: سرهنگ عباس کاظمي از تاکسيرانان خواست هوشيار و بابصير بوده و تحت تاثير برخي از جريانات مديريت شده که از خارج از کشور برملت ما تحميل مي شود، قرار نگيرند.

کاشي پزها با بيان اين که در خصوص برنامه هاي شبکه هاي مجازي و ماهواره اي نيز مطالبي بيان شد، خاطرنشان کرد: همچنين سرهنگ کاظمي در اين نشست بصيرتي در خصوص برنامه هايي که دشمنان اين نظام مقدس با هدف فروپاشي بنيان خانواده و ايجاد تفرقه بين نظام و ملت تهيه کرده و از طريق شبکه هاي ماهواره اي و مجازي پخش مي کنند، هشدارهاي لازم را ارائه کرد.

وي يادآور شد: اميدواريم برگزاري چنين نشست هاي بصيرتي اثرات مطلوبي در برداشته و موجب شود تاکسيرانان با فرهنگ سازي در خصوص عدم استفاده از ماهواره در منزل در مسير روشنگري ديگر اقشار جامعه برآيند.

 

تصاویر مرتبط