شنبه ۱۳۹۲/۰۸/۱۱

با هدف تبادل تجربيات مديريتي انجام گرفت:

شهردار و اعضاي شوراي شهر قزوين در تبريز

شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين به منظور ديدار با مديران شهري تبريز وارد اين شهر شدند و از برخي پروزه هاي شهري تبريز بازديد کردند.

 

به گزارش خبرگزاري شهريار به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز؛ مسعود نصرتي در رأس هيأتي کاري شامل از معاوني و مديران ارشد شهرداري قزوين همراه با اعضا و روساي کميسيون هاي تخصصي شوراي اسلامي اين شهر و شهردار و رييس شوراي اسلامي محمديه قزوين و در قالب سفري سه روزه به منظور بازديد از طرح ها و پروژه هاي عمراني، خدماتي و سرمايه گذاري شهرداري تبريز و نيز ديدار و تبادل نظر با شهردار، اعضاي شوراي اسلامي شهر و مديران شهري تبريز وارد اين شهر شدند.
در اين سفر کاري هيأت قزويني ضمن بازديد از طرح ها و پروژه هاي عمراني ، خدماتي و سرمايه گذاري شهر تبريز از نزديک در جريان روند عمران و توسعه شهري تبريز قرار گرفتند.
گفتني است هيأت قزويني از روز سه شنبه وارد تبريز شده و طي سه روز گذشته از طرح هايي چون زباله گاه و تصفيه خانه شيرابه هاي زباله ، مترو ، مجتمع لاله پارک و چندين طرح و پروژه ديگر شهري تبريز بازديد کردند.

بازديد شهردار و اعضاي شوراي شهر قزوين از پروژه هاي شهري تبريز

شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر تبريز از طرح ها و پروژه هاي عمراني ، خدماتي و سرمايه گذاري شهرداري تبريز بازديد کردند.
نصرتي شهردار قزوين و جمعي از اعضاي شوراي اسلامي اين شهر به منظور بررسي روند اجرايي و نيز کسب تجربيات لازم ، از طرح ها و پروژه هاي در دست اجراي شهرداري تبريز ديدن کردند.
شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين در اين سفر از طرح ها و پروژه هايي چون مجتمع رفاهي خدماتي لاله پارک، خطوط مترو، زباله گاه مرکزي، تصفيه خانه شيرابه هاي زباله، طرح هاي جنگل کاري و توسعه فضاي سبز، پروژه هاي ساخت مسکن شرکت خانه سازي پيش ساخته آذربايجان و چندين طرح سرمايه گذاري شهرداري تبريز، مرکز بازيافت و لندفيل تبريز، سازمان هاي ميادين و بازيافت شهرداري، مرکز ساماندهي متکديان ، پروزه گردشگري و ... بازديد کردند.
خاطرنشان مي شود اين دومين سفر کاري شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين به تبريز طي 4 سال گذشته به شمار مي رود.
پايان پيام

تصاویر مرتبط