11/2/2013

نصرتي، شهردار قزوين:

از موفقيت هاي مديريت شهري تبريز بايد الگو گرفت

تبريز طي سال هاي اخير توسعه چشمگيري داشته و بايد از شاخص هاي توسعه و موفقيت هاي مديريت شهري تبريز الگوبرداري کرد.

شهردار قزوين گفت: تبريز طي سال هاي اخير توسعه چشمگيري داشته و بايد از شاخص هاي توسعه و موفقيت هاي مديريت شهري تبريز الگوبرداري کرد.

به گزارش شهريار به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز مهندس مسعود نصرتي در نشست مشترک شهرداران ، اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و مديران ارشد شهري قزوين و تبريز با اعلام اين مطلب افزود: تبريز يکي از سه پايتخت تاريخي ايران به شمار مي رود که نقش بي بديلي در تحولات سده هاي اخير داشته و تاريخ هيچ گاه نقش آفريني هاي اين شهر و مردمان آن را فراموش نخواهد کرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ديرينگي و قدمت روابط دوجانبه شهرهاي تبريز و قزوين تصريح کرد: اين دو شهر به جهت قرار گرفتن در مسير راه ابريشم ، مراودات و روابط نزديک فرهنگي ، تجاري و اقتصادي داشته اند و اين ديرينگي شاخصه اصلي تقويت روابط دوجانبه است.
 نصرتي در ادامه افزود: همچون سفر 4 سال پيش که دستاوردها و برکات بسيار زيادي در بخش هاي عمراني و سرمايه گذاري و مهم تر از همه الگوبرداري از شهر تبريز براي شهرداري قزوين به همراه داشت ، در اين سفر نيز دستاوردهاي قابل توجهي نصيب شهرداري قزوين شد و ما تلاش خواهيم کرد از اين تجربيات نهايت استفاده را بکنيم.
شهردار قزوين در عين حال با قدرداني از ميهمان نوازي شهردار و مديران شهري تبريز ، از مهندس اکبري ، مديران شهرداري و اعضاي شوراي اسلامي شهر تبريز براي سفر به قزوين دعوت کرد.

related images