10/10/2013

حبيبي، معاون عمراني استاندار قزوين:

پروژه‌هاي عمراني شهر قزوين با کمترين مشکل به نتيجه مي‌رسد

همدلي و اتحاد بين مسوولان شهري قزوين باعث شد پروژه هاي عمراني شهر قزوين با کمترين مشکل به نتيجه برسد.

 

معاون عمراني استاندار قزوين گفت: همدلي و اتحاد بين مسوولان شهري قزوين باعث شد پروژه‌هاي عمراني شهر قزوين به خصوص تقاطع غيرهمسطح امام علي(ع) با کمترين مشکل به نتيجه برسد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ منوچهر حبيبي در آئين افتتاح تقاطع غيرهمسطح کابلي امام علي(ع) به عنوان اولين تقاطع غيرهمسطح کابلي استان قزوين و پل شهيد صياد شيرازي که با حضور مسوولان ارشد استاني و شهري امروز افتتاح شد، با تشکر از انتخاب عباس ظاهري به عنوان رئيس شوراي شهر قزوين و نصرتي به عنوان شهردار قزوين افزود: با انتخاب اين دو نفر موتور پيشرفت و توسعه در شهر قزوين همچنان روشن خواهد ماند.
وي با بيان اينکه کيفيت مهم‌ترين شاخصه در ارزيابي پروژه‌هاي عمراني است، افزود: کيفيت در اجراي پروژه هاي عمراني باعث خواهد شد که در زمان و هزينه‌ها صرفه جويي صورت گيرد.
حبيبي بيان کرد: در شهر قزوين همدلي و همبستگي مسوولان باعث شده است که پروژه‌هاي عمراني در شهر قزوين کيفيت خوبي داشته باشند.
حبيبي با بيان اينکه اجراي پروژه هاي عمراني در شهر قزوين بسيار کار سختي است، افزود: در شهرداري قزوين يک ابتکاري صورت گرفت که يک کارگروه عمراني شهري با 14عضو از دستگاه هاي اجرايي تشکيل شود و اين مهم باعث همدلي بين مسوولان شهري قزوين در اجراي پروژه هاي عمراني شد.

پايان پيام

 

related images