یکشنبه ۱۳۹۲/۰۷/۰۷

کاظمي، مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين:

رايزنان فرهنگي سفارت آلمان و فرانسه از دهکده حيات طبيعت قزوين بازديد کردند

سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين، ميزبان رايزنان فرهنگي و روساي بخش تبادلات فرهنگي و علمي سفارت آلمان و فرانسه در بازديد از دهکده حيات طبيعت قزوين بود.

 

 مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: دهکده حيات طبيعت بوستان ملي باراجين يکي از پروژه‌هاي مهم و در عين حال حساس شهرداري قزوين است كه براي اجراي استانداردهاي آن از نظر كارشناسان و متخصصان كشوري در زمينه جانمايي و نگهداري حيوانات، پرندگان، خزندگان و به طور كلي طراحي فني سايت بهره‌مند شديم.
به گزارش روابط عمومي سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين؛ سيد مهدي کاظمي در اين بازديد يک روزه افزود: در فاز يك اين پروژه كه در سطح 70 هزار متر مربع در حال احداث است، مزرعه گاوميش ها، حيوانات اهلي، سوله گوزن ها، كبوترخانه، باغ خزندگان، سالن تاکسيدرمي آمفي تئاتر، بركه و آبشار، آكواريوم بزرگ، خانه روستايي، ساختمان اداري و مديريت، پاركينگ و غيره پيش بيني شده است.
وي بيان کرد: با احداث پروژه دهکده طبيعت مجموعه‌اي از حيوانات، پرندگان و خزندگان در اين سايت نگهداري مي‌شوند و در كنار آن امكانات رفاهي و جاذبه هاي متنوع طبيعي و زيست محيطي پيش بيني شده است.
گفتني است؛ در اين بازديد رايزن‌هاي فرهنگي و روساي بخش تبادلات فرهنگي و علمي سفارت آلمان و فرانسه آمادگي خود را براي توسعه روابط في ما بين و همکاري در زمينه‌هاي علمي و فرهنگي اعلام داشتند.
در ادامه اين برنامه از اماکن تاريخي شهر قزوين، همچون حمام تاريخي قجر، سراي سعدالسلطنه، مسجد جامع و آب انبار حکيم بازديد شد.
پايان پيام
 
 
 
 

 

 

تصاویر مرتبط