9/28/2013

نصرتي، شهردار قزوين:

به دنبال مسائل سياسي نيستم و هدف اصلي من خدمت به شهروندان است

بنده اصلا خوشايند نمي‌شوم اگر کسي از من سوال بپرسد من در شهرداري به کدام گروه حزبي بيشتر اهميت مي‌دهم، چراکه هدف اصلي من در شهرداري قزوين پيشبرد اهداف و خدمت به شهروندان است.

 

شهردار قزوين گفت: بنده اصلا خوشايند نمي‌شوم اگر کسي از من سوال بپرسد من در شهرداري به کدام گروه حزبي بيشتر اهميت مي‌دهم، چراکه هدف اصلي من در شهرداري قزوين پيشبرد اهداف و خدمت به شهروندان است و فقط فکر اجرايي دارم.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي در گفتگو با هفته‌نامه فروردين امروز افزود: من در شهرداري اصلا به دنبال مسائل سياسي نيستم و نگاه من اين است که در شهر فقط مي‌توان با افکار اجرايي براي پيشبرد اهداف توسعه شهري قدم برداشت.
وي بيان کرد: شهروندان از مديريت شهري توقع ارائه خدمات دارند و از ما مسائل سياسي نمي‌خواهند، چراکه اين مسائل را از نهادهاي مربوطه دنبال مي‌کنند.
نصرتي تصريح کرد: شهر قزوين در توسعه شهري با مشکلات بسياري روبرو است و پرداختن به مسائل سياسي فقط مشکلات شهري را بيشتر مي‌کند و رسانه‌ها بايد تلاش کنند تا مشکلات توسعه شهري را کاهش دهند.
وي در ادامه با اظهار اينکه مردم بايد به عملکرد بنده نمره بدهند گفت: بنده در شوراي چهارم عرض کردم که به بنده چه نمره‌اي مي‌دهيد و انتظار داريد اين نمره تا چند ارتقاء پيدا کند و براي افزايش نمره چقدر همکاري شوراي شهر، شهروندان و دستگاه‌هاي اجرايي با اين مجموعه افزايش پيدا خواهد کرد.
نصرتي در خصوص مقايسه شوراي چهارم با شوراي سوم گفت: شوراي چهارم، ترکيب متنوع‌تري دارد و افرادي باسابقه مديريتي بيشتري در آن قرار دارند که مي‌تواند يک فرصت باشد، هم يک تهديد. شورا جايي است که بايد شورايي فکر شود و شورايي تصميم بگيريد. اگر اتحاد داشته باشند، با اين پتانسيل موفق مي‌شوند؛ اما اگر اختلاف داشته باشند با اين سابقه مديريتي، يک تهديد بالقوه هستند. با توضيحي که به شورا دادم، نظر قاطع آن‌ها را کسب کردم.
پايان پيام

 

related images