پنجشنبه ۱۳۹۲/۰۷/۰۴

جهانگيري فرد، معاون عمراني منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد؛

احداث ساختمان باغ خزندگان در مرحله برگزاري مناقصه است

عمليات عمراني پروژه احداث ساختمان باغ خزندگان در بوستان ملي باراجين با اعتبار 520ميليون تومان در مرحله برگزاري مناقصه است.

معاون عمراني منطقه سه شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني پروژه احداث ساختمان باغ خزندگان در دهکده طبيعت بوستان ملي باراجين در مرحله برگزاري مناقصه قرار دارد.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ جهانگيري فرد با بيان اينكه اين پروژه با اعتبار 520ميليون تومان اجرايي خواهد شد، بيان كرد: در اين باغ كه در بوستان فدك احداث مي‌شود انواع خزندگان نگه‌داري خواهد شد.

وي افزود: با انتخاب پيمانكار مبلغ اعتبار تغيير خواهد كرد و هم‌اكنون اين پروژه در مرحله تهيه اسناد و برگزاري مناقصه است که پيش‌بيني مي‌شود عمليات عمراني آن از اواسط مهرماه سال جاري آغاز شود.

جهانگيري‌فرد بيان كرد: احداث ساختمان باغ خزندگان به عنوان يكي از پرو‍ژه هاي مهم و با جاذبه هاي متنوع طبيعي و زيست محيطي در بوستان ملي باراجين در حال احداث مي‌باشد.

اين مقام مسوول اضافه كرد: با احداث پروژه دهکده طبيعت مجموعه‌اي از حيوانات، پرندگان و خزندگان در اين سايت نگهداري مي‌شوند و در كنار آن امكانات رفاهي و جاذبه هاي متنوع طبيعي و زيست محيطي پيش بيني شده است.

وي بيان كرد: ساختمان باغ خزندگان داراي جذابيت‌هاي ويژه‌اي است كه باعث رفاه حال شهروندان خواهد بود.

جهانگيري فرد بيان كرد: در اين باغ گونه هاي مختلف خزندگان و دوزيستان از جمله قورباغه ،مار، لاک پشت ،تمساح و سوسمار در باغ خزندگان به نمايش گذاشته مي شود. 

گفتني است؛ كارفرماي احداث دهكده طبيعت سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط