9/25/2013

بهزادپور، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

پاسخگويي منطقه 2 شهرداري قزوين به 285 پيام مردمي در شهريور 92

سامانه 137 منطقه 2 شهرداري قزوين به 285 تماس مردمي در شهريور 92 پاسخ داد.

مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در شهريور 92 با سامانه137 منطقه 2 شهرداري 285 تماس گرفته شده كه 121 مورد آن مربوط به درخواست شهروندان جهت آسفالت ،مرمت و لكه گيري كوچه ها و خيابان‌ها و محله بوده است

 به گزارش روابط عمومي منطقه دو شهرداري قزوين؛ حسين بهزاد پور افزود: بعد از مسئله آسفالت، مرمت و لكه گيري بيشترين تماس از طرف شهروندان مربوط به جلوگيري از سدمعبر ساختماني مي باشد كه مشكلات فراواني را بوجود آورده است .
بهزادپوردر ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
بهزاد پور در پايان گفت: از همشهريان درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137 نسبت به اعلام آدرس دقيق، مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را  برطرف  کند.
پايان پيام
در پايان قابل ذكر است تعداد زيادي از درخواستها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايستي حل و فصل گردد.
كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست .و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايستي انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد . سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات  در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.

 

related images