9/9/2013

با قهرماني اورلئين فونتونيا از فرانسه و رافائل پيلس از آلمان؛

اولين دوره مسابقات بين‌المللي جام پارس تريال قزوين به کار خود پايان داد

اولين دوره مسابقات بين‌المللي جام پارس تريال قزوين با قهرماني اورلئين فونتونيا از کشور فرانسه و رافائل پيلس از کشور آلمان در سراي سعدالسلطنه به کار خود پايان داد و نفرات برتر مشخص شدند.

 

اولين دوره مسابقات بين‌المللي جام پارس تريال قزوين در سايز 26 با قهرماني اورلئين فونتونيا از کشور فرانسه  و در سايز 20 رافائل پيلس از کشور آلمان  در سراي سعدالسلطنه به کار خود پايان داد و نفرات برتر مشخص شدند.
 به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛  اين مسابقات که از 16 شهريور به مناسبت روز قزوين با حضور 16 ورزشکار ايراني و 10 ورزشکار خارجي از کشورهاي استوني، اسپانيا، فرانسه، چين، آلمان به مدت دو روز در سراي سعدالسلطنه آغاز شده بود در سايز 26 با قهرماني اورلئين فونتونيا از کشور فرانسه و در سايز 20 رافائل پيلس از کشور آلمان به کار خود پايان داد.
بر اساس اين گزارش؛ در بخش دوچرخه‌هاي سايز 20 ژائو ژيانگ از چين در سکوي دوم و دانيل کوماس از اسپانيا در در سکوي سوم ايستاد.
در اين گزارش آمده است؛ در بخش دوچرخه‌هاي سايز 26 توماس مرهوس از کشور آلمان توانست با غلبه بر رقيبان خود به مکان دوم دست يابد و مارک مارکوس از استوني در رده سوم جاي گرفت.

پايان پيام
 

 

related images