یکشنبه ۱۳۹۲/۰۶/۱۰

صادقي نيارکي، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين:

مهمانان منچستري، ايران را در مسير رشد و توسعه مي‌دانند

کشور ايران در راستاي رشد و توسعه و آرامش در حال حرکت است و تبليغات منفي بسياري عليه ايران وجود دارد.

 

عضو شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: کشور ايران در راستاي رشد و توسعه و آرامش در حال حرکت است و تبليغات منفي بسياري عليه ايران وجود دارد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ علي صادقي نيارکي در حاشيه مراسم دومين روز از نخستين اجلاس جهاني شهرهاي اسلامي در خصوص حضور دو عضو شوراي شهر منچستر در اين اجلاس افزود: در جلسه‌اي که با دو عضو شوراي شهر منچستر و پروفسور" نادر احمد" برگزار شد تبادلات اطلاعاتي خوبي در توسعه شهري صورت گرفت.
وي بيان کرد: در اين جلسه قرار شد تجربيات اين شهر با برگزاري دوره‌هاي آموزشي به کارشناسان منتقل شود و همچنين قرار شد از تجربيات شهر اسلامي و تاريخي قزوين استفاده کنند.
نيارکي گفت: به نظر مي‌رسد ديدگاه مهمانان منچستري نسبت به ايران قبل از ورود بسيار تغيير کرده است و نگاه بسيار مثبتي به ايران پيدا کردند.
اين عضو شورا افزود: مهمانان منچستري اظهار کردند که فضاي خارج از ايران کاملا متفاوت با واقعيت داخل ايران است و ايران کشوري فعال است که در راستاي رشد و توسعه و آرامش در حال حرکت مي‌باشد.
وي بيان کرد: در مذاکرات صورت گرفته با مهمانان منچستري ظرفيت‌هاي سرمايه گذاري در شهر قزوين بازگو شد و اميدواريم در اين زمينه اقدامات خوبي صورت گيرد.
اين مسوول بيان کرد: برگزاري اين اجلاس سنگ بناي بود که برنامه ريزان، طراحان و مشاورين درآمد شهرسازي و مهندسان در مسير توسعه شهرهاي اسلامي قدم بردارند.
وي گفت: در قرآن آمده است که شهر بايد داراي سه مشخصه امنيت، سرسبز بودن و معنويت باشد و شهر قزوين داراي اين سه ويژگي مهم است و بر اين اساس بايد در اين محور براي توسعه شهر اسلامي قزوين قدم برداشت.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط