شنبه ۱۳۹۸/۰۸/۲۵

بهنام زاده:

جدولگذاری معابر منطقه یک شهرداری قزوین در حال اجرا است

اصغر بهنام زاده، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت : طرح جدولگذاری معابر منطقه یک با ۴ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ بهنام زاده از اجرای پروژه جدول گذاری در سطح منطقه یک خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی منطقه و با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر، زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول این منطقه، در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه یک شهرداری افزود: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر، از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان و ساکنان مناطق مختلف شهری است که در راستای ساماندهی وضعیت آب های سطحی و جمع آوری فاضلاب اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این راستا و با هدف ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی شهروندان و ایجاد رضایت شهروندان جدول گذاری با ۴ میلیارد ریال در معابر منطقه در حال انجام است.

بهنام زاده با اشاره به هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح کیفی معابر، افزایش خدمات رسانی به شهروندان و بهسازی مناظر شهری دانست و گفت: تسهیل در تردد و عبور و مرور، سامان دهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیاده رو ها و جداول حاشیه خیابان های سطح منطقه از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط