پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۸/۰۲

عرشیان:

افزایش قابل توجه تماس های شهروندان با تاکسی بیسیم 133 درمهر ماه سال 1398 نسبت به سال گذشته

اسماعیل عرشیان، مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از افزایش قابل توجه تماس های شهروندان با شبکه تاکسی بیسیم 133 در مهر ماه سال جاری نسبت به مهر سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: افزایش آمار تماس شهروندان با شبکه تاکسی بیسیم 133 در تیر ماه سال جاری نسبت به تیر ماه سال گذشته، نشانگر عملکرد مطلوب، رضایت شهروندان و اعتماد آنان به این شبکه است.

وی افزود: در مهر سال جاری تعداد 67 هزار و 446 تماس تلفنی و تقاضای سفر از سوی شهروندان با شبکه تاکسی بیسیم 133 برقرار شده که در مقایسه با مهر سال گذشته، از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است.

عرشیان با ذکر این نکته که 117 مورد از درخواست سفر شهروندان در مهر ماه مربوط به خارج از استان بوده است، تصریح کرد: فعالیت شبانه روزی تاکسی ها و اپراتورها، داشتن تاکسی مخصوص بانوان و سرعت در اعزام تاکسی به محل درخواست، از عوامل رضایت شهروندان از شبکه تاکسی بیسیم 133 است.

وی ادامه داد: شبکه تاکسی بیسیم 133 دارای 20  ایستگاه در نقاط مختلف شهر است و پس از تماس شهروندان، در مدت زمانی کمتر از 10 دقیقه، تاکسی بیسیم 133 به محل مورد درخواست آنان فرستاده می­شود.

وی در خاتمه افزود: شبکه تاکسی بیسیم 133 دارای 173 دستگاه تاکسی  است که از این تعداد 25 دستگاه خانم و 148 دستگاه آقا هستند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط