چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۷/۱۷

جهانگیری:

تمام مسیرهای دوچرخه شهر ایمن سازی می شود

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: تمام مسیرهای دوچرخه سطح شهر با استفاده از تجهیزات ترافیکی ایمن سازی می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: براساس طرح جامع ترافیک سطح شهر قزوین، تمام معابر شهر باید از طریق مسیرهای دوچرخه بهم متصل شود.

وی عنوان کرد: براین اساس هر ساله بخشی از بودجه سازمان برای احداث مسیرهای دوچرخه در سطح شهر فرهنگ سازی به منظور ترغیب شهروندان برای استفاده از این وسیله نقلیه پاک در ترددهای درون شهری هزینه می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به اینکه تاکنون 44/5 کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح شهر احداث شده است، تصریح کرد: ایمن سازی این مسیرها بسیار حایزاهمیت است، بنابراین نسبت به ایمن سازی مسیرهای دوچرخه با استفاده از تجهیزات ترافیکی اقدام کردیم.

جهانگیری خاطرنشان کرد:‌ این ایمن سازی شامل اقداماتی از قبیل تکمیل تابلوهای ترافیکی مسیرها، خط کشی، روکش آسفالت و اطلاع رسانی فرهنگی است.

وی یادآور شد: انتظار می رود شهروندان عزیز با زیرساخت هایی که برای آنها فراهم شده در استفاده از دوچرخه اهتمام بیشتری داشته باشند تا در کاهش آلودگی هوا و بار ترافیکی معابر سهیم باشند.

پایان پیام.



 

تصاویر مرتبط