شنبه ۱۳۹۸/۰۶/۱۶

قاسمی:

نصب 43 نیمکت در خیابان شهید منتظری با هدف تأمین رفاه شهروندان صورت گرفت

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: با هدف تأمین رفاه شهروندان، 43 نیمکت در خیابان منتظری، حدفاصل چهارراه شهدا و شهید منتظری نصب شد که از مهم ترین اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در نیمه نخست سال جاری بوده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قاسمی با اشاره به اهمیت نصب مبلمان شهری در سطح شهر گفت: ابتدایی ترین روش برای تأمین آرامش و آسودگی شهروندان، مجهز سازی فضاهای شهری به مبلمان شعری است.

وی ادامه داد: جانمایی مبلمان شهری باید به درستی و با رعایت استاندارد های لازم باشد تا دسترسی به آن ها آسان و پاسخگوی نیاز شهروندان باشد وبرای کسبه و عابران مشکلی ایجاد نکند.

این مسئول با بیان این که مکان های پرتردد بیش ترین نیاز را به مبلمان شهری دارند، تصریح کرد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با برنامه ریزی دقیق و بررسی شرایط و موقعیت جغرافیای خیابان های سطح شهر نسبت به نصب نیمکت در معابرمختلف سطح شهر اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در خیابان شهید منتظری، حد فاصل تقاطع شهدا و شهید منتظری، 43 نیمکت نصب شده که از این تعداد 34 عدد نیمکت دونفره و 9 عدد نیمکت یکنفره می باشد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین بیان کرد: نیمکت ها مطابق  ارگونومیک بدن طراحی شده اند تا شهروندان به راحتی بتوانند روی این نیمکت ها استراحت کنند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط