جمعه ۱۳۸۹/۱۱/۰۱

صباغان، مديرعامل سازمان تاكسيراني قزوين:

تاكسي‌هاي نارنجي مجاز به مسافركشي در داخل شهر نيستند

تاكسي‌هاي نارنجي كه بالاي آن تابلوي شركت حمل و نقل نصب شده است، مجاز به مسافربري در داخل شهر نيستند.

 

فارس- جواد صباغان، مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهرداري قزوين اظهار كرد: مسافران به هيچ عنوان از خودروهاي سواري يا خودروهاي شخصي براي تردد استفاده نكنند و از سوار شدن به تاكسي‌هاي نارنجي كه بالاي آنها تابلوي شركت حمل و نقل نصب شده است، خودداري كنند زيرا تاكسي‌هاي نارنجي مجاز به مسافربري در داخل شهر نيستند.
صباغان ادامه داد: در كميته انضباطي تاكسيراني مقررشده است كه هر تاكسي نارنجي متعلق به شركت‌هاي حمل و نقل، در صورت مسافربري در داخل شهر هم راننده و هم شركتي آن بايد پاسخگو باشند .
وي اضافه كرد: در خصوص تاكسي‌هاي خطي نيز اين تاكسي‌ها زيرنظر شركت‌ها هستند، براي نمونه تاكسي خطي مسير دروازه رشت به مينودر در واقع زير نظر يك شركت فعاليت دارد و ناظر آنها شركت‌ها هستند و ما به اين تاكسي‌ها نظارت عاليه داريم.
اين مسئول تأكيد كرد: روي اين تاكسي‌ها نيز نام شركت درج شده است و اين شركت‌ها آدرس و تلفن دارند و شهروندان در صورت داشتن مشكلي در درجه نخست مي‌توانند با اين شركت‌ها تماس حاصل كنند و براي نمونه عدم سوار كردن مسافر از سوي اين تاكسي‌ها را مي‌توانند اطلاع دهند.
مديرعامل سازمان تاكسيراني قزوين با اشاره به استفاده از خودروهاي آژانس براي سرويس مدارس تصريح كرد: بر اساس آماري كه ما داريم، تعداد سرويس‌هاي مدارس ما زياد نيستند و اينگونه نيست كه در ساعت پيك بيشتر خودروهاي تاكسي سرويس‌دهي به مدارس را داشته باشند.
صباغان اعلام كرد: كمتر از 500خودرو براي سرويس‌دهي به آموزش و پرورش داريم كه بيشتر اين خودروها نيز آژانسي هستند و خودروهاي گردشي تاكنون براي سرويس مدرسه استفاده نشده است و اگر نيز استفاده شده باشد تعداد آن بسيار پايين است.
مديرعامل سازمان تاكسيراني قزوين اعلام كرد: ولي ما سعي مي‌كنيم كه در سال آينده به هيچ عنوان از خودروهاي گردشي براي سرويس مدرسه استفاده نكنيم كه مشكل كمبود خودرو براي مسافران احساس نشود.
وي يادآور شد: ما در قزوين داراي 5 هزار و 767 دستگاه تاكسي و آژانس خطي هستيم كه از اين تعداد 3 هزار و 800 دستگاه زير نظارت آژانس كار مي‌كنند و 58دستگاه نيز تاكسي بيسيم داريم.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط