پنجشنبه ۱۳۹۸/۰۵/۱۰

عرشیان:

دومین دوره آموزشی ویژه بانوان راننده سرویس مدارس برگزار شد

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری دومین جلسه دوره آموزشی ویژه بانوان راننده سرویس مدارس توسط واحد آموزش سازمان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان گفت: به منظور ارتقای سطح مهارت و دانش رانندگان سرویس مدارس، دومین دوره آموزشی با حضور حدود 250 نفر از بانوان سرویس مدارس در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این کارگروه آموزشی مطالبی در خصوص روان شناسی برخورد رانندگان سرویس مدارس با دانش آموزان، نقش مهم رانندگان در تربیت و آموزش دانش آموزان، آشنایی با قوانین سرویس مدارس، آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی، نحوه پوشش، مراودات مالی با اولیا، نحوه سوار و پیاده کردن دانش آموزان و مسئولیت رانندگان در خصوص دانش آموزان توسط اساتید مجرب دانشگاه و عوامل پلیس راهور بیان شد.

وی بیان کرد: در سال تحصیلی گذشته، حدود هزار و 449 دستگاه خودروی سرویس مدارس که 937 نفر آن ها آقایان و 512 نفر آنان بانوان بودند و جا به جایی بیش از 15 هزار دانش آموز را بر عهده داشتند.

عرشیان در خاتمه یادآور شد: حضور در این دوره های آموزشی الزامی است و بدون گذراندن این دوره، مجوز سرویس مدارس توسط سازمان تاکسیرانی برای متقاضیان صادر نخواهد شد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط