چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۴/۱۲

همایش ورزش صبحگاهی در بوستان هشت بهشت قزوین برگزار شد

به مناسبت دهه کرامت؛همایش ورزش صبحگاهی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در بوستان هشت بهشت قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ محمد درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: خوشبختانه استقبال شهروندان از همایش های ورزش صبحگاهی پرشور و خوب است.

درافشانی افزود: مشارکت شهروندان در برنامه های ورزشی فرهنگی شهرداری قزوین موجب می شود تا مجموعه مدیریت شهری با انگیزه و تلاش بیشتری اقدام به برگزاری برنامه های مفرح در سطح شهر قزوین نماید.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در 55 ایستگاه ورزشی در راستای ارتقای سطح سلامت جسمی، ترویج نشاط و فرهنگ ورزش همگانی در سطح بوستان‌های شهر قزوین برپا می باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت جدید شهری قزوین اقدامات مثبتی را در حوزه ترویج ورزش های همگانی انجام داده و تلاش دارد تا ورزش صبحگاهی در میان همه اقشار جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان گسترش دهد.

گفتنی است؛ در این همایش اقشار مختلف مردم به نرمش صبحگاهی و انجام حرکات ورزشی پرداختند و در پایان به قید قرعه کشی از تعدادی از شرکت کنندگان در ورزش صبحگاهی تقدیر شد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط