شنبه ۱۳۹۸/۰۳/۲۵

عرشیان:

اولین جلسه دوره آموزشی ویژه تاکسیرانان در سال 1398 برگزار شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری اولین جلسه دوره آموزشی ویژه تاکسیرانان در سال 1398 توسط واحد آموزش این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ عرشیان گفت: به منظور ارتقای سطح مهارت و دانش تاکسیرانان، اولین جلسه دوره آموزشی تاکسیرانان توسط واحد آموزش سازمان تاکسیرانی در جمعه 24 خرداد در سالن اجتماعات دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این کارگروه آموزشی که با استقبال تاکسیرانان همراه بود، مطالب آموزشی با موضوعاتی چون اخلاق حرفه ای رانندگان تاکسی، چگونگی رانندگی، میزان مهارت در برقراری ارتباط مناسب با مسافرین، مشتری مداری، آموزش راهکارهای مقابله با آتش سوزی، استفاده از کپسول آتش نشانی، کمک به خودروهای دیگر در هنگام وقوع آتش سوزی، مدیریت اقتصادی درآمد خانواده، مدیریت هزینه های خانواده و پس انداز توسط اساتید دانشگاه و رئیس ایستگاه سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین بیان شد.

عرشیان تصریح کرد: تاکسیرانی یک حرفه کاملا تخصصی است که به همین منظور، سازمان تاکسیرانی برگزاری این گونه دوره های آموزشی را به طور جدی در دستور کار خود قرار دارد و از این به بعد، به طور هفتگی این برنامه ها تا پایان سال به طور منظم برگزار خواهد شد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط