سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۳/۰۷

قاسمی:

به مناسبت شب های قدر بیش از ۲۵ هزار متر ریسه پارچه ای مشکی در سطح شهر نصب شد

قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: شب های قدر به عنوان یکی از پر منزلت ترین شب های سال مورد احترام و توجه شیعیان قرار دارد به همین دلیل سازمان زیباسازی شهرداری هرساله نسبت به فضاسازی شهر در این ایام اقدام می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین داریوش قاسمی مدیر عامل این سازمان افزود: از مهم ترین اقدامات سازمان زیباسازی به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان و شب های قدر نصب بنر بر روی ابزارهای تبلیغاتی در سطح شهر بوده است.

وی با اشاره به سایر اقدامات این سازمان برای این ایام می افزاید: نصب بنر بر روی سازه های دایره ای در میادین قدس، سرداران و جانبازان نیز از دیگر اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین بوده است.

قاسمی همچنین به تعویض پرچم های میادین و تقاطع های غیر همسطح و نصب پرچم های مرتبط با گرامیداشت ماه مبارک رمضان نیز اشاره و تصریح کرد: نصب بیش از ۲۵ هزار متر ریسه پارچه ای مشکی در سطح شهر نیز یکی دیگر از اقدامات مناسبتی این سازمان بوده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اضافه کرد: خاموش کردن تمام نورپردازی های سطح شهر با هدف حفظ شان و منزلت این ایام برای شیعیان و مسلمانان نیز در دستور کار سازمان قرار گرفت.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط