چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۳/۰۱

جهانگیری:

10 پروژه اصلاح هندسی در سال 97 اجرا شد

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، گفت: 10پروژه اصلاح هندسی معابرسطح شهر و نواحی منفصل شهری که در سال گذشته در دستورکار سازمان قرار گرفته بود، به صورت کامل به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: اجرای پروژه های اصلاح هندسی در معابر سطح شهر از جمله فعالیت های سازمان حمل و نقل و ترافیک است که با توجه به نیازسنجی های انجام شده توسط کارشناسان سازمان، در برنامه کاری قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: به دلیل اهمیتی که اجرای پروژه های اصلاح هندسی دارد، هر ساله بخشی از اعتبارات سازمان به این نوع پروژه ها اختصاص پیدا می کند تا در صورت نیاز به اجرای پروژه اصلاح هندسی در نقاط مختلف شهر بتوان بدون اتلاف وقت نسبت به انجام کارهای عمرانی مربوطه اقدام کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تصریح کرد: براین اساس در سال گذشته پروژه های اصلاح هندسی میدان 22 بهمن، پایانه مسافربری بوئین زهرا، ضلع شمال و شمال غرب میدان نصر، ضلع غربی کنارگذر میدان نصر، ورودی شهرک دانش و ناصرآباد در دستورکار سازمان قرار گرفت و به صورت کامل اجرا شده و به بهره برداری رسید.

جهانگیری خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه های اصلاح هندسی موجب تسهیل در تردد خودروها و عابران پیاده در معابر سطح شهر شده و افزایش ایمنی تردد که مانع وقوع تصادفات درون شهری می شود را به دنبال دارد.

وی یادآور شد: در سال جاری نیز با توجه به نیازسنجی هایی که صورت گرفته برخی از پروژه های اصلاح هندسی از جمله اصلاحات هندسی تقاطع های ایران-پیروزی، نخبگان-پیروزی، مطهری-نوروزیان و اصلاح کندرو به تندر بلوار مطهری در دستورکار سازمان قرار گرفته که اجرایی می شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط