شنبه ۱۳۹۸/۰۱/۱۰

بابایی؛

پذیرش رایگان 150 متوفی بی‌بضاعت در آرامستان‌های قزوین در سال گذشته

مجتبی بابایی، معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت آرامستان‌‎های شهرداری قزوین گفت: 150 متوفی بی‌بضاعت معرفی شده از سوی کمیته امداد و بهزیستی در آرامستان‌های شهر قزوین در سال 97 به صورت رایگان پذیرش شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین؛ بابایی افزود: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین، سازمان مدیریت آرامستان‌های شهر قزوین به مددجویان متوفی بی‌بضاعت معرفی شده از سوی کمیته امداد و بهزیستی قزوین خدمات رایگان ارایه می‌دهد.

وی ادامه داد: این امر با هدف کمک مالی به بازماندگان بی‌بضاعت در هزینه‌های کفن و دفن انجام می‌شود.

معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت آرامستان‌‎های شهرداری قزوین خدمات ارایه شده برای مددجویان متوفی را مانند سایر متوفیان دانست و افزود: سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین در قبال خدمات اداری و تشکیل پرونده، انتقال از سطح شهر به سالن معراج، خدمات تغسیل و تکفین، تدفین، نگهداری قبور، نصب سنگ و سردخانه هیچ هزینه‌ای را از این مددجویان دریافت نمی‌کند.

بابایی تصریح کرد: هزینه دریافتی بابت قبر تنها زمانی دریافت می‌شود که خانواده متوفی بلوک دفن خاص و خارج از بلوک دفن جاری و قطعات عمومی را مورد نظر داشته باشند.

شایان ذکر است, سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین از سال 1353 ایجاد شده است و در حال حاضر آرامستان‌های بهشت فاطمه(س)، صدر، حسینی و رضوی قزوین را در اختیار دارد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط