سه‌شنبه ۱۳۹۷/۱۲/۲۱

حجت الاسلام قجر، رئیس ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین:

اقدامات خوبی برای ترویج نماز در شهرداری قزوین انجام شده است

حجت الاسلام قجر،رئیس ستاد اقامه نماز شهردار قزوین گفت:اقدامات خوبی برای ترویج نماز در شهرداری قزوین انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ حجت الاسلام عباداله قجر در همایش «بررسی تاثیر نماز بر زندگی فردی و اجتماعی انسان ها» که در سالن اجتماعات قائم شهرداری منطقه دو برگزار شد، گفت: برگزاری اقامه نماز جماعت در شهرداری و سازمان های تابعه شهرداری، برپایی نماز جماعت در بوستان های سطح شهر در ایام تابستان و ماه مبارک رمضان به مدت چهار ماه در ایام ماه رمضان و فصل تابستان از جمله اقدامات ستاد اقامه شهرداری در سال جاری می باشد.

وی برگزاری جشن تکلیف برای فرزندان کارکنان شهرداری، جشن روزه اولی ها با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش، برگزاری مسابقه اذان ویژه کارکنان شهرداری و فرزندان را از دیگر فعالیت های ستاد اقامه نماز شهرداری در حوزه ترویج نماز ذکر کرد.

حجت الاسلام قجر اضافه کرد: برگزاری دوره آموزشی آداب و اسرار نماز با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین از دیگر فعالیت ستاد اقامه نماز شهرداری قزوین برشمرد و گفت: 400 نفر از کارکنان شهرداری در این دوره آموزشی شرکت کردند و 400 کتاب خانه بهشتی «شیوه های آموزش نماز به والدین» در میان آنان توزیع شد.

وی فضا سازی شهری با موضوع نماز در ایام برگزاری اجلاس نماز، بغل نویسی اتوبوس های خط واحد شهری با موضوعات  اهمیت نماز، برگزاری دوره آموزشی مدیریت نماز برای مدیران شهری، برگزاری جلسه آموزشی ویژه ائمه جماعت شهرداری و تقدیر از ائمه جماعت شهرداری از دیگر اقدامات ستاد اقامه شهرداری قزوین است که در راستای ترویج نماز انجام شد.

وی طراحی و نصب تابلوی شاخص قبله در پارک های سطح شهر به تعداد 10 مورد، برگزاری همایش نماز و تاثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی، تقدیر از فعالین نماز کارکنان شهرداری، مساعدت به خادمین مساجد در ایام تعطیلات نوروزی جهت باز نگهداشتن هفت مورد از مساجد شهری برای خدمات دهی به مسافرین نوروزی از اقدامات ستاد اقامه شهرداری در حوزه ترویج نماز در سال جاری بود.

حجت الاسلام قجر افزود: از ابتدای سال جاری  شاخص های ارزیابی فعالان نماز برای تمامی کارمندان شهرداری قزوین ابلاغ و فرم های خود ارزیابی نیز در میان آنان توزیع شد که در مجموعه 350 فرم توسط همکاران شهرداری تکمیل و ارسال و 120 نفر موفق به کسب حد نصاب امتیاز شدند.

در این برنامه به قید قرعه از  50 فعال نماز شهرداری تقدیر خواهد شد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط