دوشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۲۹

قاسمی:

قزوین با شعار "چهار دهه سربلندی " دهه مبارک فجر را پاس داشت

داریوش قاسمی گفت: شهرداری قزوین با شعار "چهار دهه سربلندی " چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را پاس داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قاسمی با بیان این که دهه فجر یادآور حماسه انقلابی است که با آن ایران فصل بهاری را در زمستان آغاز کرد، گفت: سازمان زیباسازی با توجه به تقارن ایام الله مبارک دهه فجر با ایام فاطمیه اقدام به  فضا سازی سطح شهر به مناسبت این دو مناسبت ملی و مذهبی کرد.

وی ادامه داد: رویکرد سازمان، ضمن پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی، اهتمام ویژه در فضای سازی سطح شهر در ایام فاطمیه بود.

 قاسمی افزود: تبلیغات محیطی در این ایام با رویکرد یاد آوری شعارها و سرودهای ملی و حماسی دوران انقلاب، با هدف افتخار به گذشته و امید به آینده و ارائه تصاویر خاطره انگیز برای شهروندان و دعوت مردم به حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با استفاده از  جملات و پیام های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و رهبر معظم انقلاب اکران شد.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اجرای نورافشانی در شب ۲۲ بهمن به صورت همزمان در سراسر کشور با همکاری تیپ ۱۱۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران، در زمین ورزشی شقایق جنب میدان نصر، همراه اجرای مارش نظامی سرود جمهوری اسلامی ایران و سرودهای دوران انقلاب توسط گروه موزیک لشگر ۱۶ زرهی قزوین اجراء خواهد شد.

قاسمی گفت: حدود ۳۰ هزار متر ریسه پرچمی در سطح شهر و نواحی منفصل شهری توسط سازمان زیباسازی نصب شد.

 وی با اشاره به نصب ۲۵ عدد المان در سطح شهر با موضوعات دهه فجر گفت: علاوه بر جانمایی و نصب طاق نصرت در طول مسیر راهپیمایی، در خیابان نادری و خیابان طالقانی، تصاویر مربوط به راهپیمایی مردم قزوین در سال های گذشته و سرودها و شعارهای دوران انقلاب در مسیر راهپیمایی در معرض دید شهروندان قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان زیباسازینصب تصویر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در نقاط مختلف شهر را از دیگر اقدامات این سازمان اعلام کرد و گفت: برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر روی پایه پرچمهای سطح شهر و پایه پرچم ۴۰ متری واقع در ضلع شمال غربی میدان سید حسن نصرا... نیز خبر داد.

قاسمی همچنین از اتمام نقاشی دیواری ورزشگاه خلیج فارس شهرداری قزوین واقع در شهر مینودر خبر داد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی در انتها ضمن قدردانی از همکاری و تعامل معاونت ها و سازمان های شهرداری قزوین و ارگان ها و ادارات شهر قزوین در برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط