سه‌شنبه ۱۳۹۷/۱۰/۲۵

بهنام زاده؛

ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری دانش با هدف حضور به موقع در حوادث در حال احداث است

اصغر بهنام زاده از پیشرفت 20درصدی ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری دانش خبر داد و گفت: این ایستگاه در زمینی به مساحت 1250 متر مربع در حال احداث است.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ بهنام زاده گفت: این شهرداری پس از مکان یابی و تهیه زمین عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی در ناحیه منفصل شهری دانش را آغاز کرد.
وی با بیان این که، هدف از احداث ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری دانش را حضور به موقع در مواقع حادثه و حریق و حفاظت از جان و مال اهالی و حفاظت از سرمایه های ملی است، گفت: توزیع و مکان یابی ایستگاه های آتش نشانی و ارتقای سطح ایمنی شهرها در راستای مقابله با هرگونه حوادثی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
بهنام زاده افزود: این ایستگاه در دو طبقه احداث می شود و دارای دو آشیانه خودروهای آتش نشانی است.
سرپرست منطقه یک شهرداری قزوین هزینه احداث ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری دانش را بیش از 11 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: هزینه احداث این ایستگاه از محل اعتبارات شهرداری قزوین تامین شده است.
بهنام زاده ابراز امیدواری کرد: با تکمیل و تجهیز ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل دانش بتوانیم گام بلندی در بالا بردن سطح خدمات شهرداری در مواقع بروز حوادث برداریم و ارتقای ایمنی و امنیت ساکنان این ناحیه را تامین کنیم.

تصاویر مرتبط