دوشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۱۷

جهانگیری:

شهروندان هنگام توقف های طولانی مدت از پارکینگ های عمومی استفاده کنند

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پروژه زیرسازی پارکینگ بازار در دستورکار سازمان قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: ارایه خدمات مطلوب پارکینگ ها به شهروندان در گرو رسیدگی به وضعیت آن ها است بنابراین تمام پارکینگ های تحت نظارت سازمان به صورت مستمر مورد بازبینی قرار می گیرد تا در صورت نیاز اقدامات لازم انجام شود.

وی عنوان کرد: در این راستا با توجه به نیازسنجی صورت گرفته پروژه کف سازی پارکینگ بازار در دستورکار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: همچنین اصلاح تابلوی ورودی این پارکینگ در حال انجام است.

جهانگیری گفت: کف سازی مناسب و مجهز کردن پارکینگ ها در ارایه خدمات بهتر به شهروندان و جلب رضایت آنان نقش مهمی ایفا می کند، بنابراین نیازسنجی لازم در این زمینه در تمام پارکینگ های تحت نظارت سازمان انجام می شود.

وی بیان کرد: تمام پارکینگ های تحت نظارت سازمان به سیستم دوربین مداربسته مجهز هستند، اما تمام آن ها کارتخوان نداشتند، بنابراین ترتیبی اتخاذ شد تا تمام پارکینگ های تحت نظارت این سازمان به دستگاه کارتخوان مجهز شوند تا در پرداخت هزینه پارکینگ توسط شهروندان مشکلی رخ ندهد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم هنگام توقف های طولانی مدت از پارکینگ های سطح شهر استفاده کنند تا از ایجاد گره های ترافیکی در معابر جلوگیری شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط