سه‌شنبه ۱۳۹۷/۱۰/۰۴

جهانگیری:

پروژه های ترافیکی پل یادگار امام به پایان رسید

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: پروژه های ترافیکی پل یادگار امام به پایان رسیده و این پل آماده بهره برداری شهروندان است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری افزود: پس از اجرای پروژه های عمرانی یکی از مواردی که باید مدنظر قرار گیرد، طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر جدید متناسب با تغییرات ایجاد شده در فضاهای شهری است.

وی با اشاره به نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در معابر سطح شهر عنوان کرد: تابلوهای راهنمایی و رانندگی در هدایت رانندگان و مسافرانی که وارد شهر می شوند، نقش کلیدی دارد و با هدایت رانندگان مانع ایجاد گره های ترافیکی در معابر سطح شهر می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با بیان اینکه وجود گاردریل ها ایمن در حاشیه معابر و تقاطع های غیرهمسطح از انحراف خودروها از مسیر اصلی جلوگیری می کند، اظهار کرد:  همچنین وجود گاردریل از پرتاب خودروها هنگام بروز تصادف جلوگیری می کند بنابراین نصب این تجهیزات ترافیکی در تقاطع هایر غیرهمسطح درون شهری از اهمیت بالایی برخوردار است.

جهانگیری افزود: بر این اساس 70 ست گاردریل در تقاطع غیرهمسطح یادگار امام نصب شده است که موجب ایمن سازی رمپ و لوپ های مسیر مذکور می شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه خط کشی طولی در پل یادگار امام اضافه کرد: با توجه به اینکه پل یادگار امام یکی از پل های جدیدلااحداث سطح شهر به شمار می رود، اجرای خط کشی طولی برای این پروژه بسیار حائزاهمیت بود بنابراین خط کشی طولی این تقاطع غیرهمسطح به طول  3 کیلومتر با استفاده از رنگ سفید تک جزئی انجام شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: خط کشی های طولی و عرضی معابر سطح شهر به صورت مستمر مورد بررسی قرار می گیرد تا در صورت نیاز رنگ آن ها تجدید شود و سعی داریم از بهترین رنگ های ترافیکی برای اجرای این خط کشی ها استفاده کنیم تا در برابر بارش نزولات آسمانی و تغییرات آب و هوایی مقاومت بیشتری داشته و دیرتر نیاز به تجدید داشته باشند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط