پنجشنبه ۱۳۹۷/۰۹/۲۲

درافشانی:

مرکز کارآفرینی بانوان سفیر در قزوین افتتاح شد

محمد درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، گفت:مرکز کارآفرینی بانوان سفیر با حضور مدیران استانی و شهری در شهر قزوین افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ درافشانی با اعلام این خبر گفت: واحدهای آموزش فرش و گلیم، محصولات خانگی و صنایع دستی و خیاطی و چاپ سیلیک در مرکز کارآفرینی بانوان سفیر راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: بانوان سرپرست خانوار به صورت رایگان در این مرکز کارآفرینی آموزش دیده و پس از توانمند شدن به عنوان یک بانوی کارآفرین اقدام به تولید محصول می کنند.

درافشانی افزود: ایجاد بازار فروش برای محصولات این بانوان یکی از ویژگی های مرکز کارآفرینی بانوان  سفیر است که تاثیر بسزایی در افزایش انگیزه و روحیه بانوان خواهد داشت.

این مسوول خاطرنشان کرد: مرکز کارآفرینی بانوان  سفیر در زمینی به مساحت حدود 200 متر در خیابان ملک آباد راه اندازی شده و تاکنون 80 نفر از بانوان قزوینی در این مرکز ثبت نام کرده اند.

گفتنی است؛ مرکز کارآفرینی بانوان  سفیر با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین به بهره برداری رسید و افتتاحیه این مرکز با حضور  ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مرادیان مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری و بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین، دکتر یوسفی رئیس کمیسیون سلامت و ورزش شورای اسلامی شهر، قافله باشی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و هنری شورای اسلامی شهر و قوامی رئیس کمیسیون محیط زیست وخدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین برگزار شد.

تصاویر مرتبط