دوشنبه ۱۳۹۷/۰۷/۱۶

فدائی‌فر، مدیر منطقه سه شهرداری قزوین خبر داد؛

مراجعه 1323نفر به ناحیه مهدیه برای پیگیری مشکلات و ارائه درخواست

کیومرث فدائی فر، مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: طی 6 ماه گذشته هزار و 323 نفر به صورت حضوری، تلفنی، مکاتبه مشکلات و درخواست‌های خود را به ناحیه مهدیه مطرح و ارائه کردند.

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛ کیومرث فدائی فر، با تشریح فعالیت ناحیه مهدیه طی 6 ماه گذشته افزود: طی 6 ماه گذشته 607شهروند به صورت حضوری، 90 شهروند از طریق مکاتبه، 226 نفر از طریق سامانه 137 و 400 شهروند نیز از طریق تلفن مشکلات و درخواست‌های خود را به ناحیه مهدیه اطلاع دادند.

این مقام مسوول با بیان اینکه طی 6 ماه گذشته بیش از 3هزار مترمربع عملیات لکه‌گیری معابر و بیش از 4 هزار مترمربع ترمیم ترانشه معابر توسط ناحیه مهدیه انجام شده است، بیان کرد: طی این مدت نیز توسط ناحیه مهدیه 3هزار و 190مترمربع عملیات پیاده‌رو سازی آسفالت و بیش از 400 مترمربع پیاده‌روسازی کفپوش انجام شده است.

وی با اشاره به انجام عملیات بیش از 2هزار و 200 مترطول ترمیم و نصب جداول و 101مورد ترمیم و نصب دریچه توسط این ناحیه طی این مدت بیان کرد: همچنین در این مدت مشابه نیز عملیات 123مترطول ترمیم و نصب پل فلزی و 43 مورد نیز ترمیم و نصب دال بتنی انجام شده است.

فدائی‌فر با اشاره به پیگیری‌های معظلات ناحیه از سازمان‌ها و ادارات گفت: طی این مدت 468مورد توسط ناحیه از  سازمان‌ها و ادارات معظلات ناحیه مورد پیگیری قرار گرفته است.

پایان پیام  

تصاویر مرتبط