دوشنبه ۱۳۹۷/۰۵/۱۵

موسوی، سرپرست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قزوین خبر دادY

عقد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین و کانون معلولین توانا

جلسه مشترک سرپرست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قزوین و مدیرعامل کانون معلولین توانا در خصوص عقد تفاهم نامه همکاری آموزشی برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین؛ موسوی گفت: این جلسه در خصوص عقد تفاهم نامه همکاری فی ما بین و همچنین اتخاذ تدابیر ویژه از سوی کانون معلولین توانا برای تحصیل معلولین متقاضی و خانواده­ های آن ­ها در این دانشگاه برگزار شد.

وی همچنین با تاکید بر مهارت محوری و کارآفرینی به عنوان اهداف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی افزود: دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قزوین با توجه به توان بالای علمی، مهارتی، آموزشی، امکانات و فضاهای مناسب آموزشی و بهره گیری از اساتید مجرب و متخصص در حوزه­ های مختلف آمادگی برگزاری دوره­ های مهارتی و ضمن خدمت مورد نیاز معلولین را نیز دارد.

در این جلسه هادی پور، مدیر عامل کانون معلولین توانا نیز ضمن اشاره به مشکلات جامعه معلولان و تاکید بر توان و انگیزه بالای آن­ ها جهت حضور در جامعه و انجام فعالیت­ های اجتماعی، بر لزوم آموزش و کسب مهارت معلولین و خانواده ­های آن ها تاکید کرد و افزود: کانون معلولین توانا در راستای همکاری آموزشی با دانشگاه علمی کاربردی شهرداری آمادگی ارائه تسهیلات ویژه برای معلولین و خانواده های آن ها را به منظور تحصیل در این دانشگاه و شرکت در دوره­ های مهارتی دارد.

در پایان این جلسه همچنین بر لزوم مناسب سازی فضاهای شهری و فراهم آوردن زیرساخت ­های لازم برای معلولین در قالب پروژه ­های اجرایی مشترک تاکید شد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط