شنبه ۱۳۹۷/۰۵/۱۳

جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین :

نصب جداکننده فلزی در مسیر دوچرخه سواری بلوار شهید بهشتی به پایان رسید

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: جدا کننده فلزی در مسیر دوچرخه سواری بلوار شهیدبهشتی حدفاصل میدان سرداران تا بلوار دهخدا نصب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ سعید جهانگیری افزود: نصب حداکننده های فلزی در مسیرهای دوچرخه از ورود خودروها به این مسیرها جلوگیری کرده و از این طریق امنیت جان دوچرخه سواران به بهرتین شکل ممکن تأمین می شود.

وی عنوان کرد: در این راستا پروژه نصب جداکننده فلزی در مسیر دوچرخه سواری بلوار شهید بهشتی حدفاصل میدان سرداران تا بلوار دهخدا  در دستورکار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار گرفته است که اجرایی شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با نصب این جداکننده ها در مسیر دوچرخه سواری شهید بهشتی علاقمندان به دوچرخه سواری که این مسیر را برای تردد خود انتخاب می کنند می توانند با آسودگی خاطر از این مسیر تردد کرده و نگرانی بابت برخورد با خودروها و سایر موارد خطرآفرین نداشته باشند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: همچنین در آینده نزدیک مسیرهای دوچرخه خیابان های فردوسی، عدل و جلوی استانداری به جداکننده فلزی مجهز می شود.

وی یادآور شد: تمام این اقدامات به منظور تأمین ایمنی دوچرخه سواران است، بنابراین از شهروندان  قزوینی تقاضا داریم  در ترددهای درون شهری خود از این وسیله نقلیه پاک استفاده کنند تا ضمن صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا شاهد کاهش بار ترافیکی معابر باشیم.

پایان پیام

 

تصاویر مرتبط