شنبه ۱۳۹۷/۰۴/۳۰

میزانی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین :

پایانه مسافربری قزوین پایانه ایده آلی برای گردشگران است

وهاب میزانی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به اینکه متولی گردشگری نیستیم اما سعی داریم خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه دهیم و با توجه به این خدمات می توان گفت پایانه مسافربری قزوین پایانه ایده آلی برای مسافران است.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، وهاب میزانی افزود: یکی از مبادی ورودی گردشگران و مسافران به شهر قزوین، پایانه هاست بنابراین با توجه به اینکه متولی گردشگری نیستیم سعی داریم خدمات مطلوبی را به گردشگران ارائه داده و رضایت خاطر آنان را جلب کنیم.

وی عنوان کرد: در پایانه ها  سعی کردیم یک سری تسهیلات برای مسافرانی که وارد استان می شوند، در نظر بگیریم که بیشتر آن توسط بخش خصوصی ارائه می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین  تصریح کرد:  برخی از این تسهیلات شامل معرفی اماکن از طریق راه اندازی غرفه میراث فرهنگی و استفاده از راهنمای گردشگری در پایانه ها، استفاده از تاکسیرانی های مسلط به آثار تاریخی و اماکن گردشگری شهر است که حتی چند نفر از این تاکسیرانان به زبان انگلیسی تسلط دارند تا بتوانند به گردشگران خارجی نیز خدمات لازم را ارائه دهند.

میزانی با بیان اینکه سعی شده ارائه خدمات در پایانه ها به گردشگران یک اقدام مردمی باشد، اظهار کرد:  پایانه گردشگری پایانه ایده آلی برای کسانی است که مراجعه می کنند اما اینکه استان قزوین نزدیک تهران قرار دارد، اغلب مسافران ما از تهران با ماشین شخصی می آیند و این امر موجب شده تقاضای زیادی در پایانه ها از سوی گردشگران نداشته باشیم اما همین حداقل ها را هم سعی کردیم به بهترین شکل ممکن پوشش دهیم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط