پنجشنبه ۱۳۸۹/۰۸/۲۰

در سومين سفرهيئت دولت به قزوين،

پل ولايت شهر قزوين با حضور وزير كشور به بهره برداري رسيد

در سومين سفر استاني رييس جمهور و اعضا هيئت دولت به استان قزوين، پل ولايت توسط وزير كشور با اعتباري افزون بر 40 ميليارد ريال در بلوار آيت اله خامنه اي به بهره برداري رسيد.

به گزارش روابط عمومي منطقه دو شهرداري قزوين، در مراسم افتتاح پل ولايت كه با حضور فرماندار، شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين برگزار شد، مصطفي محمد نجار ضمن ابراز خرسندي از تعداد و وسعت قابل توجه پروژه هاي شهرداري قزوين گفت: اميدوارم راه اندازي اين پروژه ها خصوصا پل غير همسطح ولايت، پاسخگوي خواسته هاي مردم باشد.

بر اساس اين گزارش، در ادامه مسعود نصرتي، شهردار قزوين هدف از اجراي اين پروژه را تسهيل در رفت و آمد و روان سازي ترافيك شهري اعلام و گزارشي از برنامه زماني اجرا پروژه، موقعيت، وسعت و اقدامات انجام شده در اين خصوص ارائه كرد.
اين گزارش مي افزايد؛ پس از افتتاح پل، وزير كشور و هيئت همراه ضمن بازديد از بافت فرسوده محدوده هادي آباد، حضور در بلوار امام علي (ع)، كلنگ احداث تقاطع غير همسطح بلوار امام علي (ع) و شهيد باهنر را به زمين زدند.
اين گزارش حاكي است؛ شهردار قزوين هدف از اجراي تقاطع غير همسطح بلوار امام علي (ع) و شهيد باهنر كه 25 ميليارد ريال اعتبار براي آن در نظر گرفته شده است را تسهيل و بهبود عبور و مرور شهري عنوان كرد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط