یکشنبه ۱۳۹۶/۰۵/۰۱

حضور مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين در مجمع اتحاديه آرامستان‌هاي کشور

اصغر الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين در مجمع عمومي اتحاديه آرامستان‌هاي کشور حضور يافت.

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين؛ مجمع عمومي اتحاديه آرامستان‌هاي کشور با هدف ارائه ديدگاه و تفکرات و دريافت مصوبات براي توسعه و پيشبرد اهداف فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و توسعه آرامستان‌ها هر ساله به ميزباني يکي از شهرهاي کشور برگزار مي‌شود، که اين دوره در قائم شهر برگزار شد.

بر اساس اين گزارش؛ حضرت آيت الله معلمي، نماينده ولي فقيه و امام جمعه قائمشهر و نماينده مجلس خبرگان رهبري در اين مجمع ضمن تأکيد بر توجه به مسائل شرعي و تکريم ارباب رجوع در آرامستان‌هاي کشور گفت: در سالي که با نظر و عنايت مقام معظم رهبري به نام «اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال» نامگذاري شده است، بايد آرامستان‌هاي کشور نيز اين مهم را سر لوحه کار خود قرار دهند.

آيت الله معلمي بر استفاده از توليدات داخلي در اين مجمع تأکيد کرد و گفت: با توجه به اينکه رونق توليد و اشتغال در گرو استفاده از توليدات داخلي است، بنابراين بايد همه دستگاه‌ها از جمله آرامستان‌هاي کشور نيز اين موضوع را مورد توجه قرار دهند و استفاده از پارچه‌هاي کفني خارجي را به حداقل برسانند.

در ادامه اين مراسم، دکتر احمدي، مديرکل خدمات شهري امور شهرداري‌هاي کشور بر نوسازي ناوگان حمل اجساد تأکيد کرد.

در پايان اين مجمع اعضاي هيأت مديراه اتحاديه آرامستان‌هاي کشور مشخص شدند که اصغر الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين در اين رأي گيري به عنوان عضو اول علي البدل هيأت مديره انتخاب شد.

گفتني است؛ سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين همواره در راستاي سياست‌هاي اتحاديه آرامستان‌هاي کشور حرکت کرده است و در سال جاري نسبت به نوسازي ناوگان حمل و نقل اجساد، کفسازي و مناسب سازي محوطه آرامستان‌ها، تکريم ارباب رجوع، ارائه مناسب‌ترين خدمات در حوزه شستشو، کفن و دفن و ... اقدام کرده است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط