چهارشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۱۴

جهانگيري، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

25 روز گذشته هيچ آسيبي به آسانسور پل هوايي شهيد بابايي وارد نشده است

سعيد جهانگيري، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: پس از انجام اقدامات لازم در راستاي جلوگيري از خرابي آسانسور پل شهيد بابايي در 25 روز گذشته شاهد هيچ گونه خرابي در اين آسانسور نبوديم.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ سعيد جهانگيري افزود: آسيب هايي که به آسانسور پل هوايي شهيد بابايي وارد مي‌شد هزينه هاي سنگيني به سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين و در مجموع به مديريت شهري قزوين وارد مي کرد.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: در 14 ماه گذشته 500 ميليون ريال اعتبار براي رفع خرابي هايي که از سوي شهروندان به آسانسور پل هوايي شهيد بابايي وارد شده بود، هزينه کرديم.

جهانگيري گفت: صرف چنين هزينه هايي با بودجه سازمان همخواني نداشته و يک هزينه اضافي به شمار مي رود  بنابراين سعي کرديم بهترين راهکارهاي موجود را براي جلوگيري از اين خرابکاري ها به کار گيريم.

وي خاطرنشان کرد: بنا به ضرورتي که احساس مي شد اين آسانسور به دوربين  مداربسته مجهز شده و از نگهبان هم براي حفاظت از آسانسور پل هوايي شهيد بابايي استفاده شده است.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: با اين اقدامات در 25 روز گذشته شاهد هيچ گونه خرابي در آسانسور پل هوايي شهيد بابايي نبوديم.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط