سه‌شنبه ۱۳۹۶/۰۴/۱۳

الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين خبر داد؛

تخريب برخي حجره‌هاي خطرآفرين بهشت حسيني شهر قزوين

اصغر الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين گفت: برخي حجره‌هاي خطرآفرين بهشت حسيني شهر قزوين تخريب شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين؛ الهياري افزود: 12 حجره ضلع جنوبي بهشت حسيني به دليل خطر آفريني، فرسوده بودن، ايمن سازي محوطه، تأمين امنيت زائران اهل قبور و تسهيل در رفت و آمد زائران تخريب شد.

وي با بيان اينکه سنگ قبور موجود در اين حجره‌ها همچنان در محوطه قرار دارد و صدمه‌اي به آن‌ها وارد نشده است، گفت: تنها ديواره اين حجره‌ها که به دليل کفسازي بهشت حسيني و فرسوده بودن، خطرآفرين شده بود، مورد تخريب قرار گرفت.

مديرعامل سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين عنوان کرد: با تخريب اين حجره‌ها، طرح ساماندهي اين محوطه در دستور کار اين سازمان قرار گرفته است تا علاوه بر محوطه سازي، مناسب سازي و زيباسازي اين محدوده، حفره‌هاي جديدي نيز در اين قسمت از بهشت حسيني ايجاد شود.

الهياري با بيان اينکه اين کار 20 روز به طول انجاميده است، گفت: اين اقدام توسط پيمانکار و با اعتبار 150 ميليون ريال صورت گرفت و با توجه به خطرآفرين بودن اين حجره‌ها، اين کار بسيار با دقت پيش رفت.

وي تصريح کرد: سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين در اين مدت پس از کفسازي آرامستان ها، نسبت به ايمن سازي حجره‌ها نيز اقدام کرد و در بسياري از حجره‌ها عمليات ايمن سازي صورت گرفت اما اين 12 حجره به دليل فرسودگي بيش از حد و اختلاف ارتفاع با کف محوطه، امکان ايمن سازي آن‌ها وجود نداشت.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط