یکشنبه ۱۳۹۶/۰۴/۰۴

الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين خبر داد؛

وداع با ماه مهماني خدا در گلزار شهداي قزوين

اصغر الهياري، مديرعامل سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين گفت: مراسم وداع با ماه مهماني خدا در گلزار شهداي قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين؛ الهياري افزود: شب گذشته مراسم وداع با ماه مبارک رمضان با مشارکت 68 هيأت مذهبي برگزار شد و مؤمنان روزه دار با اين ماه پر برکت وداع کردند.

وي با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط اين سازمان اظهار کرد: سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين هماهنگي‌هاي لازم براي استقرار اتوبوس‌ها و خودروهاي آتش نشاني در گلزار شهدا را انجام داد و اورژانس نيز خودروهاي خود را در گلزار شهدا مستقر کرد تا در صورت بروز مشکل براي هريک از روزه داران به ارائه خدمات به آنان بپردازد.

مديرعامل سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين تصريح کرد: در اين مراسم معنوي پس از قرائت قرآن توسط سيد مصطفي حسيني از قاريان بين‌المللي قرآن کريم، حجت‌ الاسلام سيد شمس‌الدين موسوي شالي به سخنراني پرداختند و سپس حاج مهدي رسولي از مداحان معروف کشور از استان زنجان، مناجات‌ خواني و مديحه ‌سرايي کرد.

الهياري عنوان کرد: مراسم معنوي شب وداع با ماه مبارک رمضان در آخرين شب ماه مهماني خدا و با يادي از شهداي مدافعان حرم و با حضور گسترده مردم برگزار شد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط