چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر قزوین به مناسبت 29 فروردین، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران

مهدی صباغی شهردار و علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با صدور پیامی «۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» را به همه ارتشیان غیور ملت ایران تبریک گفتند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واعدّو لهم مااستطعتم من قوّه و مِن رباط الخیل ترهبون بِه عدوّ الله و عدوّکم

"۲۹ فروردین ماه" سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران «یک روز تاریخی و پر مضمون و جزء، خاطره های ماندگار و معنادار به حساب می آید».

۲۹ فروردین در تقویم ایران، یادآور غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است، نیروی دلیر و شجاعی که همواره با جانفشانی و پایمردی آگاهانه جان ارزشمند خود را در طبق اخلاص نهاده تا از حریم و کیان نظام اسلامی دفاع کنند.

امروز ارتش جمهوری اسلامی کماکان در بالاترین حد از توانمندی و خودکفایی نظامی تحت رهبری و منویات خردمندانه و داهیانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) همه توان خود را در راه حراست از دستاوردهای نظام، آرمان های انقلاب اسلامی، شهدای والامقام بکار می بندد و تا پای ایثار جان، برای ثبات و تقویت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده است.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴۸ هزار شهید گلگون کفن ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش و نیروی زمینی را تبریک عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی توفیق روز افزون این نیروی خدوم و مجاهد را در مسیر اعتلای کشور عزیزمان ایران مسئلت می‌نماییم.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط