چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۱۳

سه طرح فرهنگی و عمرانی شهرداری قزوین افتتاح شد

به مناسبت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ سه طرح عمرانی و فرهنگی با حضور مهدی صباغی شهردار قزوین و جمعی از اعضای شورای اسلامی و مدیران شهری از سوی شهرداری قزوین به بهره برداری رسید.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛این طرح ها شامل فرهنگسرای طوبی ناصرآباد ساختمان اداری منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجین،طرح های زیباسازی نظیر نصب تمثال شهدا،سردیس شخصیت های برجسته فرهنگی و ادبی است.

 

از دیگر طرح هایی که امروز به بهره برداری رسید می توان به فرهنگسرای طوبی در ناصرآباد اشاره کرد که با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار احداث شده است، این فرهنگسرا دارای کتابخانه،فضاهای فرهنگی، ورزشی و آموزشی است و در راستای مهارت آموزی و ارتقای سطح فرهنگ شهروندی مردم این منطقه به بهره برداری رسید.

 

همچنین از ۸۵ تابلوی نوری زیبا از تصاویر فرماندهان شهید دوران دفاع مقدس در پل ها و بلوار جمهوری اسلامی شهر قزوین نیز رونمایی شد.

 

ساختمان اداری منطقه نمونه گردشگری باراجین نیز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع در سه طبقه با زیربنای ۱۹۰۰ مترمربع احداث شده و دارای ۵۰۰ متر محوطه سازی با آب نما و استخر فضای سبز می باشد که برای احداث این ساختمان اداری ۱۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط