دوشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۰۷

بررسی های مرکز فوریت‌های اجرایی شهر در آخرین ماه سال گذشته نشان می‌دهد؛

مرمت آسفالت معابر، بیشترین درخواست شهروندان

;کوزگرها، مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر اعلام کرد که در اسفندماه سال گذشته بیشترین درخواست شهروندان مرمت آسفالت معابر سطح شهر بوده‌ است.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر؛ مهدی کوزه‌گرها با اشاره به آمار درخواست‌های ثبت شده شهروندان در اسفند ماه سال گذشته گفت: در اسفندماه سال گذشته 2 هزار و 62 درخواست شهروندان قابلیت ثبت و پیگیری در سامانه 137 داشته‌است.

 

وی ادامه داد: مرمت معابر با آسفالت، از لحاظ آماری بیشترین درخواست شهروندان بوده که بیشتر در محدوده بلوار 22 بهمن، خیابان پادگان، خیابان شهید انصاری و بلوار آزادگان بوده‌است.

 

 کوزه‌گرها با بیان اینکه نظافت خیابان‌ها و کوچه‌ها در رتبه بعدی قرار داشته، افزود:در مورد نظافت معابر که رتبه دوم درخواست‌ها را به خود اختصاص داده‌، نقطه کانونی در شهرک مهدیه،محله کوثر، خیابان انصاری و شهدا گزارش شده‌است.

 

مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر خاطرنشان کرد: به دلیل فرارسیدن عید نوروز و  رغبت بیشتر مردم به خرید، درخواست برای برطرف کردن سدمعبر دستفروشان و وانت‌بارهای دوره گرد که بیشتر در محدوده خیابان شهدا، بلوار رزمندگان، تهران قدیم و میدان انگور بوده هم افزایش یافت تا آنجا که در رتبه سوم خواسته شهروندان قرار گرفت.

 

وی به درخواست ویژه اسفندماه همزمان با بیداری طبیعت هم اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه بازه فصل هرس درختان تا پایان فصل زمستان بوده؛ بنابراین هرس شاخه ها از جمله درخواست‌ها از مرکز فوریت‌های شهری که بیشتر در  محدوده بلواربهشتی و خیابان تهران قدیم بوده که در رتبه چهارم قرار گرفته ‌است.

 

به گفته کوزه‌گرها، تخلفات ساختمانی،جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و جمع‌آوری خاک و نخاله دستگاه‌های خدمات رسان(آب،برق و گاز) از دیگر درخواست‌ها بوده که شهروندان به مرکز فوریت‌ها انتقال داده‌اند.

 

 این مدیر شهری همچنین خاطرنشان کرد:  از مجموع پیام‌های ثبت شده، بیشترین درخواست  به سازمان پسماند با 30 درصد، پس از آن، منطقه دو شهرداری 16 درصد، منطقه یک شهرداری 13 درصد، منطقه چهار 12 درصد و منطقه سه 10 درصد اختصاص داشته که کارشناسان انتقال داده‌اند‌؛ البته در بین سازمان ها هم، سازمان پارک‌ها و فضای سبز 9 درصد،سازمان حمل و نقل و ترافیک 4 درصد، مرکز توسعه اجتماعی 3، سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی 2 درصد  و مرکز کنترل ترافیک 1 درصد پیام‌های مرکز فوریت‌های اجرایی شهر را به خود اختصاص داده‌است.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط