عرشیان:
تاکسیرانان ایستگاه طالقانی به یاری تاکسیرانان آسیب دیده از سیل شتافتند
اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از یاری رسانی تاکسیرانان ایستگاه طالقانی قزوین به تاکسیرانان آسیب دیده در مناطق سیل زده خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: در سیل اخیر که موجب آسیب رساندن به اموال هموطنان عزیزمان در برخی از استان های کشور شد، تاکسیرانان ایستگاه طالقانی قزوین، در یک حرکت خودجوش انسانی و فرهنگی، با جمع آوری کمک های نقدی، به یاری هم صنفان خود در مناطق سیل زده شتافتند.
وی ادامه داد: ایستگاه طالقانی متشکل از سه خط تاکسیرانی: (چهارراه ولی عصر به میدان آزادی)، (چهارراه ولی عصر به بازار و میدان 22 بهمن) و (چهارراه ولی عصر به خیابان بوعلی و میدان 22 بهمن) است که در این سه خط، در مجموع 100 دستگاه تاکسی و 23 دستگاه تاکسی ون مشغول فعالیت و خدمت رسانی به شهروندان هستند.
عرشیان تصریح کرد: تاکسیرانان ایستگاه طالقانی از تاکسیرانان فعال قزوین هستند که هر ساله در مناسبت های مختلف مذهبی و اعیاد، اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع شربت و شیرینی بین شهروندان می کنند. این تاکسیرانان امسال برای ابراز همدردی و کاستن از آلام هم صنفان خود در مناطق سیل زده، علاوه بر جمع آوری کمک در میان خود، هزینه برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه را به کمک به این تاکسیرانان اختصاص دادند و جلوه هایی از روح بلند نوع دوستی خود را به نمایش گذاشتند.
وی با ذکر این نکته که مبلغ یک میلیون و صد هزار تومان در ایستگاه طالقانی توسط تاکسیرانان این خط جمع آوری شده است، خاطرنشان کرد: شهر قزوین دارای 19 خط تاکسیرانی در داخل شهر و 25 خط در حومه است که تاکسیرانان این خطوط نیز مشغول جمع آوری کمک برای هم صنفان خود در مناطق سیل زده هستند.
عرشیان در خاتمه بیان کرد: بنا به گزارش اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، در استان های درگیر با سیل، در مجموع 50 تاکسیران دچار تخریب اموال منزل مسکونی و یا آسیب دیدگی تاکسی شده اند.
پایان پیام