دربنديزاده، مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين خبر داد؛
رسيدگي به 42 مورد از شکايات و گزارشات مردمي در سازمان تاکسيراني قزوين
عبدالعلي دربنديزاده، مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: در تيرماه سال جاري 42 مورد از شکايات و گزارشات مردمي که به سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين ارسال شده بود، رسيدگي شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين؛ عبدالعلي دربنديزاده افزود: يکي از مأموريتهاي ذاتي واحد بازرسي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين رسيدگي به شکايات و گزارشات مردمي رسيده به سازمان است.
وي عنوان کرد: بر اين اساس تمام شکايات و گزارشات مردمي رسيده از سوي شهروندان بلافاصله پيگيري شده و رأي مربوط به آنها صادر ميشود تا در سريعترين زمان ممکن با تاکسيرانان خاطي برخورد شود.
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين تصريح کرد: در تير ماه سال جاري نيز 42 مورد از شکايات رسيده از سوي شهروندان رسيدگي شده است که سه مورد به هيئت انضباطي و يک مورد به کميسيون خطوط سامان ارسال شد.
دربنديزاده گفت: از مجموع شکايات رسيده از سوي شهروندان 12 مورد تلفني، 26 مورد حضوري و 6 مورد نيز پيامکي بوده است.
وي خاطرنشان کرد: دريافت کرايه اضافه، توهين، ايجاد مزاحمت تاکسيهاي گردشي براي تاکسيرانان فعال در خطوط، از مهمترين تخلفات يک ماه گذشته برخي از تاکسيرانان بوده است.
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين يادآور شد: شهروندان ميتوانند شکايات خود را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 110 و يا شماره پيام كوتاه 30007133 و همچنين پيشنهادات و انتقادات خود درباره نحوه خدمات دهي سازمان تاکسيراني را از طريق شماره تلفن33848 داخلي 120 و يا شماره پيام كوتاه 30008464 ارائه کنند.