چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۰۳

عرشیان:

در هفته بسیج، از دو تاکسیران فعال بسیجی سازمان تاکسیرانی تقدیر به عمل آمد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تقدیر از دو تاکسیران فعال بسیجی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفین به نمایندگی از تاکسیرانان بسیجی با حضور حسین صلح جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: بدون تردید زندگی در سایۀ امنیت در میهن اسلامی، مرهون مجاهدت­ها و ایثارگری­های دلاورمردان جان بر کف بسیج در عرصه­های  گوناگون داخلی  و خارجی است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ادامه داد: به مناسبت هفته بسیج از دو تاکسیرانان فعال بسیجی به نام های بهرام خلیفه و علی لطفی که علاوه بر تلاش و مجاهدت در سنگر ایثار و  شهادت و حراست  از آرمان­های مقدس انقلاب اسلامی در کسوت بسیجی فعال، با  تعهد، وجدان کاری، شرافت و  صبوری  به خدمت رسانی  به شهروندان گرامی در عرصۀ حمل و نقل می‌پردازند با حضور حسین صلح جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین  تقدیر به عمل آمد.

وی در خاتمه یادآور شد:  در ناوگان سازمان تاکسیرانی تعداد 3650 تاکسیران مشغول فعالیت هستند که از این تعداد 255 نفر بسیجی و 155 نفر نیز ایثارگر، رزمنده، جانباز و خانوادۀ شهید هستند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط