یکشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۳۰

عرشیان:

برای جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت اعتباری ناوگان بار درون شهری، داشتن پروانه فعالیت و ثبت باربرگ الزامی است

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از ضروری بودن داشتن پروانه فعالیت معتبر از شهرداری و ثبت سند حمل بار درون شهری (باربرگ) برای جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت اعتباری ناوگان باری بنزین سوز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: سهمیه سوخت اعتباری پایه فقط به وانت بارهای دارای پروانه فعالیت معتبر از شهرداری تخصیص می یابد و مالکین وانت بارهای بنزینی شاغل در حمل و نقل عمومی شهری که سهمیه کارت سوخت آن ها پاسخگوی نیاز مصرفی ایشان نیست، برای جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت اعتباری خود باید پروانه اشتغال معتبر از سازمان تاکسیرانی دریافت کرده و سند حمل بار درون شهری (باربرگ) را در سامانه مدیریت مرکزی حمل بار درون شهری به ثبت برسانند.

وی ادامه داد: سازمان تاکسیرانی به منظور سهولت دریافت پروانه اشتغال و ثبت نام مالکین خودروهای حمل بار درون شهری در سامانه سوخت، تمهیداتی را فراهم کرده که بر همین اساس این دسته از رانندگان می توانند در دفتر پیشخوان دولت واقع در خیابان منتظری جنب میدان بار و خیابان توحید و همچنین دفتر شرکت تاکسی اینترنتی بادسان واقع دربلوار شهید بهشتی جنب کانون معلولین توانا امور مربوط به دریافت پروانه اشتغال را به انجام برسانند. 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به این که سهمیه پایه رانندگان ناوگان بار شهری که در سامانه www.utcms.ir ثبت نام نکرده اند به مرور کاهش خواهد یافت افزود: از این به بعد، سیاست تخصیص میزان سوخت به ناوگان باری بنزین سوز بر اساس پیمایش واقعی خودرو و متناسب با فعالیت آن خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی افزود: رانندگان ناوگان باری جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با واحد بار سازمان تاکسیرانی به شماره تلفن 33848 داخلی 121 تماس حاصل نمایند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط