چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۱۴

عرشیان:

کمتر از دوهفته از درخواست اهالی، سایه بان ایستگاه انتظار روستاهای فارسیان، مهدی آباد و میانبر ساخته و نصب شد

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از ساخت و نصب سایه بان ایستگاه انتظار تاکسی خطوط روستایی فارسیان، مهدی آباد و میانبر کمتر از گذشت دو هفته از درخواست اهالی این مناطق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: به منظور بررسی مشکلات حوزه حمل و نقل خطوط روستایی تحت نظارت سازمان تاکسیرانی، جلسات هم اندیشی متشکل از معاون فنی و اجرایی سازمان تاکسیرانی، اعضای شورا و دهیاری خطوط روستایی و نمایندگان تاکسیرانان فعال در این خطوط به صورت دوره ای برگزار می شود.

وی ادامه داد: در جلسه هم اندیشی که در خصوص بررسی مشکلات حوزه حمل و نقل روستاهای فارسیان، مهدی آباد و میانبر برگزار شد، یکی از خواسته های اهالی، نصب سایه بان برای ایستگاه انتظار تاکسی بود که کمتر از دو هفته از طرح این درخواست، سایه بان ایستگاه انتظار برای ایستگاه های انتظار این خطوط ساخته و نصب شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: سعی بر این بوده است تا طراحی و رنگ آمیزی این سایه بان ها به گونه ای باشد که با سیما و منظر بصری هماهنگی و همخواني داشته باشد.

عرشیان تاکید کرد: به منظور رفاه حال مردم شریف این مناطق، نصب سایه بان های دیگری در سایر خطوط روستایی سازمان تاکسیرانی در دستور کار قرار دارد و اميدواريم سرعت عمل در تحقق بخشیدن به خواسته های مطرح شده، موجب جلب رضایت خاطر آنان شود.

وی در خاتمه یادآور شد: سازمان تاکسیرانی دارای 18 خط روستایی و 500 دستگاه تاکسی فعال در این خطوط است که 20 دستگاه تاکسی در خط فارسیان، 34 دستگاه تاکسی در میانبر و 5 دستگاه تاکسی در مهدی آباد به جابه جایی مسافرین مشغول هستند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط